onsdag 3 augusti 2011

Spel

Det är några spel som jag verkligen ser fram emot. Det är nya Deues Ex och det är nästa Batman ifrån Rocksteady - gillade verkligen det första spelet.



Med min lilla tidsbudget är det två spel som med sitt omfång kommer räcka för mig att spela till februari nästa år, minst.

Sen har jag halvt glömt Zelda: Skyward Sword, men det kommer jag också att köpa och spela. Hejsan, nu är vi i mitten av april 2012.

Tre spel som jag kommer vilja sitta en hel helg och spela igenom men som jag inte kommer ha tid att spela.

Ändå tror min reptilhjärna att när Nintendo nu sänker priset på 3DS så ska jag köpa den och ha tid att spela den. Vilken tid? Hörrö reptilhjärnan, det finns inte plats.

Skönt att konstatera att spelutbudet är så pass gott att jag kan välja bland alla russin och ta de finaste ur kakan.

Eller är det några andra spel jag måste spela?


Tidigare publicerad på loading.se 

Inga kommentarer: